محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 11028

طرح توجيه فني،مالي و اقتصادي پرورش بوقلمون برنز مادر


همان­طور كه پيشرفت مرغداري در كشور ما نقشي اساسي در توليداتدام­پروري جهت تأمين نيازمندي­هاي گوشت سفيد مرغ داشته، بدون شك صنايع در حال پيشرفتو نوپاي بوقلمون‌داري نيز مي‌تواند بسياري از احتياجات و نيازمندي­هاي پروتئيني كشوررا بهبود و افزايش دهد.

از طرف ديگر با توجه به رشد و افزايش جمعيت كره زميننيازمندي­هاي خوراكي نيز از لحاظ مواد غذايي پروتئيني از نوع سفيد افزايش مي‌يابد.اين رشد جمعيت تنها با الگو گرفتن از روش­ها و سنت­هاي قديمي جهت برآورده ساختننيازمندي­هاي پروتئيني، نمي‌تواند جوابگو باشد، بنابراين پيشرفت علم و صنعتخصوصاً در بخش دام­پروري به كمك ما آمده تا بتوانيم با استفاده از حداكثر پتانسيلژنتيكي كه در اختيار دارد بر عوامل محدودكننده فشار آورده و بر آن غلبه نماييم كهاز جمله فوايد آن توليد و به وجود آوردن نژادهاي مطمئن در بخش طيور و ساير ماكيانمي‌باشد،كه طرح پرورش بوقلمون صنعتي از جمله این طرح­ها است.

بهترين قانون مديريت در واحد پرورش بوقلمون، تأمين احتياجات اوليهاين پرنده، شناخت و ارزشيابي مواد غذائي و هم­چنين تشخيص نيازمندي­ها در جهتتامين حداكثر توليدات با حداقل هزينه مي‌باشد.

به همين جهت در سال‌هاي اخيرپرورش بوقلمون مورد توجه عده كثيري از توليدكنندگان قرار گرفته و به خصوص در اطرافشهرهاي بزرگ نگهداري بوقلمون به علت رونق بازار آن در حال افزایشاست. به علاوهمرغوب بودن گوشت اين دسته از ماكيان و ارزان تمام شدن آن، باعث رشد روزافزون اينصنعت گرديده است.

اجراي اين طرح علاوه بر اين­كه داراي توجيه اقتصادي مناسبي مي­باشد، هم­چنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم آورده و گامي در جهت رفع معضل بيكاري و تأمين پروتيين جامعه خواهد بود. به اميد روزي كه از لحاظ تأمين پروتئين به هيچ كشور بيگانه­اي وابسته نباشيم.


مبلغ واقعی 50,842 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 48,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 231
دانلود جزوه شیمی مواد غذایی 1 دانشگاه شهید بهشتی

دانلود جزوه شیمی مواد غذایی 1 دانشگاه شهید بهشتی

جزوه شیمی مواد غذایی 1 آماده برای دانلود است. دانشگاه: شهید بهشتی تهران استاد: دکتر مرتضویان فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در لپ تاپ، موبایل و ... کیفیت: بسیار عالی دانلود نمونه شامل مباحث: 1- آب 2- پروتئین 3- کربوهیدرات 4- چربی ... ...

جزوه کامل ماشینهای کشاورزی

جزوه کامل ماشینهای کشاورزی

جزوه حاضر به صورت کامل و جامع تمامی مباحث مربوط به تمامی ماشینهای کشاورزی اعم از ماشینهای کاشت ماشینهای داشت و ماشینهای برداشت را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات بسیار خوبی در اختیار خواننده قرار میدهد این جزوه در قالب pdf و در3 پارت مختلف است که انواع ماشینها را جدا ... ...

دانلود جزوه مرور سریع فارماکولوژی

جزوه  مرور سریع  فارماکولوژی  ...

دانلود جزوه زراعت عمومی

جزوه زراعت عمومیرشته اقتصاد کشاورزی316 صفحهفایل PDF ...

دانلود جزوه شیمی مواد غذایی 2 دانشگاه شهید بهشتی

دانلود جزوه شیمی مواد غذایی 2 دانشگاه شهید بهشتی

جزوه شیمی مواد غذایی 2 آماده برای دانلود است. دانشگاه: شهید بهشتی تهران استاد: دکتر مرتضویان فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی هر سیستم و دستگاه (لپ تاپ، موبایل و ...) کیفیت: عالی دانلود نمونه شامل مباحث: 1- طعم 2- رنگ 3- قهوه ای شدن 4- افزودنی ها 5- کاربرد ... ...

دانلود جزوه صنایع گوشت دانشگاه شهید بهشتی

جزوه عالی علم گوشت و صنعت گوشت آماده برای دانلود است. دانشگاه: شهید بهشتی تهران استاد: خانم دکتر شجاعی علم گوشت>> فیزیولوژی گوشت و تاثیر آن بر کیفیت گوشت تکنولوژی فرآورده های مهمی که در ایران تولید می شوند >> فرآورده های گوشتی مهم تعداد صفحات: 196 کیفیت: عالی نوع: ترکیب ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به آموزشگاه آنلاین کشاورزی مدرن می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما