محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 14905

طرح توجيه فني،مالي و اقتصادي پرورش بوقلمون برنز مادر


همان­طور كه پيشرفت مرغداري در كشور ما نقشي اساسي در توليداتدام­پروري جهت تأمين نيازمندي­هاي گوشت سفيد مرغ داشته، بدون شك صنايع در حال پيشرفتو نوپاي بوقلمون‌داري نيز مي‌تواند بسياري از احتياجات و نيازمندي­هاي پروتئيني كشوررا بهبود و افزايش دهد.

از طرف ديگر با توجه به رشد و افزايش جمعيت كره زميننيازمندي­هاي خوراكي نيز از لحاظ مواد غذايي پروتئيني از نوع سفيد افزايش مي‌يابد.اين رشد جمعيت تنها با الگو گرفتن از روش­ها و سنت­هاي قديمي جهت برآورده ساختننيازمندي­هاي پروتئيني، نمي‌تواند جوابگو باشد، بنابراين پيشرفت علم و صنعتخصوصاً در بخش دام­پروري به كمك ما آمده تا بتوانيم با استفاده از حداكثر پتانسيلژنتيكي كه در اختيار دارد بر عوامل محدودكننده فشار آورده و بر آن غلبه نماييم كهاز جمله فوايد آن توليد و به وجود آوردن نژادهاي مطمئن در بخش طيور و ساير ماكيانمي‌باشد،كه طرح پرورش بوقلمون صنعتي از جمله این طرح­ها است.

بهترين قانون مديريت در واحد پرورش بوقلمون، تأمين احتياجات اوليهاين پرنده، شناخت و ارزشيابي مواد غذائي و هم­چنين تشخيص نيازمندي­ها در جهتتامين حداكثر توليدات با حداقل هزينه مي‌باشد.

به همين جهت در سال‌هاي اخيرپرورش بوقلمون مورد توجه عده كثيري از توليدكنندگان قرار گرفته و به خصوص در اطرافشهرهاي بزرگ نگهداري بوقلمون به علت رونق بازار آن در حال افزایشاست. به علاوهمرغوب بودن گوشت اين دسته از ماكيان و ارزان تمام شدن آن، باعث رشد روزافزون اينصنعت گرديده است.

اجراي اين طرح علاوه بر اين­كه داراي توجيه اقتصادي مناسبي مي­باشد، هم­چنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم آورده و گامي در جهت رفع معضل بيكاري و تأمين پروتيين جامعه خواهد بود. به اميد روزي كه از لحاظ تأمين پروتئين به هيچ كشور بيگانه­اي وابسته نباشيم.


مبلغ واقعی 50,842 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 48,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 279

دانلود جزوه شیمی مواد غذایی 2 استاد برومند

جزوه شیمی مواد غذایی 2 آماده برای دانلود است. دانشگاه: آزاد استاد: دکتر عاطفه برومند فرمت: PDF پی دی اف، قابل اجرا بر روی هر سیستم و دستگاه (موبایل، لپ تاپ و ...) تعداد صفحات: 80 کیفیت: عالی نوع: تایپ شده دانلود نمونه شامل مباحث: 1- آنزیم ها 2- رنگ در مواد غذایی 3- قهوه ای شدن 4- ...

دانلود جزوه صنایع قنادی و نوشیدنی ها دانشگاه شهید بهشتی

دانلود جزوه صنایع قنادی و نوشیدنی ها دانشگاه شهید بهشتی

جزوه صنایع قنادی و نوشیدنی ها آماده برای دانلود. دانشگاه: علوم پزشکی شهید بهشتی گروه: صنایع غذایی استاد: دکتر میرمقتدایی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در هر گونه سیستم و دستگاه (لپ تاپ، گوشی و ...) کیفیت: بسیار عالی - تایپی و دست نویس تعداد صفحات: ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به آموزشگاه آنلاین کشاورزی مدرن می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما